Interim management (prechodné, dočasné vedenie) je dočasné nasadenie manažéra do organizácie, ktorá chystá zásadnú zmenu alebo potrebuje externú pomoc na zvládnutie výnimočnej situácie.
Interim manažment bol pôvodne využívaný hlavne v krízovom riadení organizácií, neskôr sa rozšíril do oblasti transformačných projektov. Používa sa dnes pri zavedení nových postupov a metód riadenia, pri integrácii podnikov po fúzii alebo pri náhlom výpadku kľúčového vedúceho pracovníka.
Pre interim management sa používajú aj termíny "transformation management" v prípade riadenej zmeny organizácie alebo "transition management" pre dočasné preklenutie výpadku manažérskeho zdroja.
Interim manažér je spravidla skúsený manažér a zároveň odborník v konkrétnej profesii: zmenový manažér, odborník na firemné financie, ľudské zdroje, nákup, riadenie kvality, právnu agendu atď.
Interim manažér má obvykle manažérske skúsenosti z niekoľkých organizácií vrátane riadenia zmenových projektov. V rôznych fázach svojho pôsobenia (pozri typický priebeh mandátu) spája prácu externého poradcu a projektového manažéra s operatívnou činnosťou manažéra a kouča. Plná zodpovednosť za analýzu problému, poskytovanie a implementáciu funkčného riešenia odlišuje činnosť interim manažéra od konzultanta alebo vedúceho pracovníka v pracovnom pomere.